קורס הקמת קליניקה עצמאית לדיאטניות ולדיאטנים

טרם נקבע מועד לקורס הבא.

על הקורס:

הקורס מועבר ע"י ג'וי מרוז ופולינה שטרן- שלמה מ"לטפל בעסק" - החברה המובילה בישראל לייעוץ והדרכה בשיווק מעשי למקצועות הטיפול והבריאות.

מזל טוב! החלטת לפתוח קליניקה עצמאית. יש מלא מלא התרגשות ושמחה, אבל בטח גם לא מעט התלבטויות וחששות. מה לעשות כדי להגיע לקליניקה יציבה שאפשר להתפרנס ממנה וכמה זמן זה לוקח? איך להתחיל? איך להתנהל כשאני הבוס של עצמי? והשיווק הזה... מה לעשות איתו? מאיפה יגיעו המטופלים הראשונים? כל כך הרבה אפשרויות שיווק - מה מתאים למטפלים ולמטפלות? מה עובד? בדיוק בשביל זה אנחנו פה. לעשות סדר בכללללל הבלגן, לענות על השאלות הקשות, להסביר על מה שהכי חשוב לדעת וללוות אותך בדרך להקמת הקליניקה שלך. בקורס הקמת קליניקה עצמאית לדיאטניות ודיאטנים אנחנו מלוות אותך, צעד אחר צעד, בכל השלבים החשובים בדרך להקמת הקליניקה שלך ועוזרות לך לקבל את ההחלטות המשמעותיות של ההתחלה, כדי שההמשך יהיה קל ונוח יותר. הקורס יועבר ע"י ג'וי מרוז ופולינה שטרן- שלמה מ"לטפל בעסק" - החברה המובילה בישראל לייעוץ והדרכה בשיווק מעשי למקצועות הטיפול והבריאות.  

 

הקורס מעניין אותך?
נשמח לשמוע ולעדכן בפרטים נוספים.

מצורף לדוגמא הסילבוס של המחזור הקודם.

 

פרטים נוספים

השיעורים יועברו באמצעות פלטפורמת "zoom", יש להוריד את האפליקציה למחשב או לטלפון וליצור שם משתמש וסיסמה. ניתן להוריד את האפליקציה בלינק הזה.

התחברו עם אוזניות ומצלמת וידאו ותתחילו להשתתף! השיעורים יועברו בלייב ואתם תהיו חלק פעיל מההרצאות.

אנחנו נשלח לכם כל שבוע את הלינקים להתחברות לשיעורים הוירטואליים.