הודעות שונות מטעם איגוד הדיאטנים בהסתדרות

הודעה מה- 14.10.18

שלום לחברים!

 תודה רבה לכל המגיבים ששיתפו פעולה ודרגו את ההרצאות - הלו"ז הסופי להורדה כאן.

 הרישום המוזל 650 ₪ בלבד, עד יום חמישי 25/10 חודש לפני הכנס בפועל ובכפוף למלאי חדרים פנויים – טופס הרישום להורדה מכאן.

 כמה הבהרות בנוגע לימי העיון שכולנו זכאים כעובדים.

אז אנו זכאים ל-8 ימים לשנה למשרה מלאה.

ניתן לצבור עד 4 ימים שלא נוצלו לשנה עד לסך של 20 יום.

ימי העיון הם של העובד וזכותו להחליט לאיזה ייעוד הוא מנצל אותם.

המעסיק לא יכול לכפות על העובד לנצל את הימים הללו להשתלמות שהעובד אינו חפץ בה.

ימי ההשתלמות ניתנים לימי העבודה המלאים בהם מתקיימת ההשתלמות ולא בחלוקת השעות היומיות ביחס לאחוז המשרה.

 

הודעה מה- 16.8.18

שלום לכולם,

כבר מריחים את סוף החופש הגדול, החצבים כבר פורחים.

כנס מקצועות הבריאות השלישי ייערך בין התאריכים 25-28/11/2018.

מלון מאג'יק פאלאס אילת.

זה הזמן לשלוח תקצירים בנושאים המקצועיים.

תקצירים יתקבלו עד ל-1 בספטמבר 2018.

שימו לב, את התקצירים יש לשלוח למייל הייעודי לכנס -  kenes4u@gmail.com

 כאן הורדת טופס רישום.

 שבוע טוב לכולם.

נתראה..

הודעה מה- 5.7.18

שלום לכולם,

לפני כששה שבועות יצאנו למאבק. מאבק ראשון של איגוד מקצועות הבריאות בהסתדרות. איגוד חדש, המונה כ- 6000 עובדים מאוגדים בהסתדרות ממקצועות הפזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאיות תקשורת ותזונה. סכסוך העבודה שהוכרז על ידינו כנגד שרותי בריאות כללית ומשרד הבריאות, כלל ארבע עילות: עומסי עבודה, חוסר בתקנים מיקור חוץ וצורות העסקה ונטישת עובדים בעיקר בממשלתיים. ובכן, לאחר שבועות ארוכים ומתישים של משא ומתן, לאחר ארבעה ימי שביתה, לאחר התערבותו האישית של יו"ר ההסתדרות מר אבי ניסנקורן שעמד לצידנו יום ולילה עד השעות הקטנות של הלילה ועד כניסת שבת ועמידתו האיתנה של יו"ר ארגון עובדי כללית מר פרוספר בן חמו לצידנו, התגיוסתם של חברי כנסת רבים רופאים, אנשי ציבור ובעיקר אתם העובדים היקרים אנחנו שמחים לבשר על הסכם מקביל בין האיגוד לכללית, משרד הבריאות והאוצר שעלותו נאמדת בין 80-90 מיליון שקל לארבע הסקטורים.

בכללית ההישגים להלן:

1.הסכם שכר עידוד לדיאטניות

2.קליטת 140 תקנים, מתוכם 40 תקנים יעודיים להתפתחות הילד, עיקר התקנים יילכו לקלינאיות התקשורת אך כמובן גם לשאר המקצועות

  1. שינוי הגדרות הטיפולים בביקורי הבית לפזיותרפיה וריפוי בעיסוק כך שחלק מהטיפולים יוגדרו ככפולים.
  2. הקפאת קליטת עצמאיים עד לאיוש מלא של התקינה באותה יחידה, מחוז או בית חולים ובאישור בלבד של סמנ"כלית קהילה.5. עבודה נוספת בכללית תנתן בראש ובראשונה לעובדי הכללית.
  3. שעון גמיש לארבעת המקצועות, בקהילה ובתי החולים.
  4. תיקון עיוותים נקודתיים במספר סקטורים.

במדינה הושגו ההסכמות הבאות:

  1. שכר עידוד לתזונאיות
  2. שכר עידוד לריפוי בעיסוק
  3. שלושים ושניים תקנים מידיים לפזיותרפיה ולקלינאיות תקשורת בלבד.
  4. קליטת עובדי תאגיד (קרן)לתקן.
  5. תוכנית לקביעת סטנדרטיזציה לארבעת המקצועות אשר תקבע בדיוק את התקינה הרצויה עד סוף 2019.

האיגוד השיג במאבק זה מטרות רבות שלא היו חלק מהמאבק בתחילתו, שלושה הסכמי שכר עידוד הם בהחלט הישגים מרשימים אשר יקפיצו את שכר העובדים בעשרות אחוזים. נכון, לא כולם יקבלו בהסכמים אלו את רצונם אך אנו איגוד המייצג ארבע מקצועות ובסבב הזה חלק יקבלו יותר וחלק יקבלו פחות. אנו חושבים כי הישגים אלו הינם יריית הפתיחה במאבקנו המוצדק לשדרוג שכרנו ומעמדנו. החשיפה הציבורית אותה קיבלנו, התמיכה הרבה לה זכינו תיתן את פירותיה בעתיד הלא רחוק. אנו מאמינים כי במסגרת מאבק זה השגנו אכן את כל המטרות ואף יותר מכך. כפי שאמרנו מדובר בעשרות מיליוני שקלים. אכן לא היה קל, אך לפנינו אתגרים רבים וחדשים ולא נשקוט עד אשר נוכל לזקוף ראשינו בגאווה. לסיום, הרשו לנו להודות לאגף כלכלה בהסתדרות בראשות מר שי בירן וגיורא וואלה שעשו עימנו ימים רבים ושעות אין קץ, כדי להביא את המשבר לסיומו. בימים הקרובים נקיים כנס בהסתדרות, בו יוכלו העובדים להגיע ולקבל פרטים יותר מלאים לגבי ההסכמים, שכר ועוד.

 

בברכה אלי גבאי, יו"ר איגוד מקצועות הבריאות וחברי המזכירויות.

הודעה מה- 25.6.18

שלום לכולם,

להלן עדכון מהלכי האיגוד נכון ליום שני 25/06/2018.

איגוד מקצועות הבריאות נעתר לבקשת המדינה, ודיווח ביום חמישי האחרון לבית הדין על משא ומתן מתקדם. האוצר ומשרד הבריאות פגשו בנציגי האיגוד אתמול בצהריים, במהלך הישיבה ולראשונה מזה חודשים ארוכים הכירו גם האוצר וגם משרד הבריאות במצב הקשה אליו נקלענו, ובצורך המיידי לייצר פתרונות קצרי וארוכי טווח. הפתרונות שהוצעו לאיגוד היו בהחלט לפי המתווה אותו הציג האיגוד לאורך כל המשבר על כל סעיפיו, אך בכל סעיף התמורה שניתנה הינה מועטה מדי על מנתשנוכל לייתר את סכסוך העבודה. בשעות הערב המאוחרות כולל ממש בשעות אלו, התערב יו"ר ההסתדרות אישית והוא שמנהל כעת עם יו"ר האיגוד את המשא ומתן אל מול האוצר והמדינה. אנו תקווה כי עד ליום רביעי הקרוב הפערים האחרונים בינינו לבין האוצר והמדינה ייסגרו, ונוכל לצאת להסכם ראשוני. לגבי הכללית, גם כאן הייתה התקדמות מרשימה עד ליום חמישי האחרון עת התפוצץ המשא ומתן, ומתוך ארבעה סעיפים אנו מסכימים על שלושה, ואילו לגבי הרביעי, העוסק בעיקר בהעסקת וקליטת עובדים עצמאיים בקופה ומיקור חוץ, לא הושגה הסכמה כלשהיא והמשא ומתן נקלע למבוי סתום. אנו תקווה כי הכללית תתעשת ונגשר גם על פערים אלו. לסיום, נזכיר כי איגוד מקצועות הבריאות מאגד ארבעה מקצועות. אנו מטפלים בכולם, ובמסגרת המשבר כולם יקבלו מענה,אולי לא זהה, אך המענה יהיה משמעותיובהתאם לבעיות הבוערות. אין אנו יכולים לטפל בכלל הבעיות כרגע. זהו תהליך, ותהליך מתמשך. אנו מבקשים מכולם להתאזר בסבלנות רבה. גם אם ברגע זה לא כל אחד יראה את הרווח האישי שלו מן המשבר, אנו בטוחים כי בתהליך המתמשך והבלתי מתפשר שאותו אנו חווים יורגש השינוי המיוחל.

 אלי גבאי יו"ר איגוד מקצועות הבריאות וחברי המזכירויות.

הודעה מה- 12.6.18

שלום לכולם,

מאז הדיון בבית המשפט ועל פי החלטת כבוד שופטת בית המשפט, אנו אמורים לקיים מו"מ לפתרון המשבר מול משרדי הריאות, האוצר ושירותי בריאות כללית. במהלך השבוע האחרון חתמו 65 חברי כנסת נכבדים על בקשה לדיון דחוף בוועדת הבריאות והרווחה. היום, יום שלישי 12/06/18, התקיים דיון בוועדה בהובלת יו"ר הוועדה, חבר הכנסת אלי אללוף. בדיון נכחו חברי כנסת רבים ובהם הגברת קארין אלהרר, הגברת מיכל בירן, הגברת אורלי לוי, הד"ר אחמד טיבי, חבר הכנסת איציק שמולי, חבר הכנסת אילון גילון, חבר הכנסת עיסא פריג', חבר הכנסת מסעוד גנאים ועוד רבים.

בדיון נכח מנכ"ל משרד הבריאות מר משה בר-סימנטוב, נציגי האוצר, עמותות, המל"ג, מנהלי שירות מכל מקצועות הבריאות ועובדים יקרים שהטריחו עצמם לדיון. מנכ"ל משרד הבריאות פתח את הדיון בהסבר על המצב הקיים, והודה בצורך המיידי לשיפור התקנים הנוכחיים, תוך תהליך אמיתי של מיפוי עד להגעה למפתחות תקינה מקובלים וראויים במקצועות הבריאות. חברי הכנסת בראשותו של יו"ר הוועדה, הביעו את תמיכתם הבלתי מסויגת והערכתם הרבה על עבודת הקודש שאותה אנו מבצעים (מומלץ להאזין לשידור מהוועדה בלחיצה כאן).

חברי הכנסת הודיעו כי הם תומכים בעמדתנו הנחרצת והבלתי מתפשרת לשיפור מצב החולים במדינת ישראל. אי לכך הודיעו כי לא ירפו מן המאבק שלנו עד אשר הפעם יושגו תוצאות ממשיות. מיותר לציין כי כולם תמכו בשינוי אמיתי בשכר המביש ותנאי ההעסקה הפוגעניים של עובדי מקצועות הבריאות. דיון זה יביא לתוצאות עתידיות. בדיון היה ברור כי האיגוד הצליח להעלות לסדר היום את המשבר בו אנו מצויים. לאור תשובתו המזעזעת של נציגות משרד האוצר, קרא יו"ר הוועדה לח"כים ולמשרד הבריאות לקחת אחריות ולהביא לפתרונות מידיים. בדיון העוקב שנערך בעניין הסטאז' בלימודי התזונה, הטיל יו"ר הוועדה על המל"ג ומשרד הבריאות לבוא בתכנית סדורה ויישומית בתוך שלושה חודשים, לשילוב הסטאז' בתוך תכנית הלימודים והפיכתו לארבע שנות לימוד. בתום הדיון, ולבקשתו המפורשת של יו"ר איגוד מקצועות הבריאות מר אלי גבאי, הודיע המל"ג כי הוא מקפיא לאלתר פתיחת חוגים ותכניות חדשות בכל מקצועות הבריאות, זאת ועוד, המל"ג ייבחן באופן מדוקדק קיצוץ מספר הסטודנטים באוניברסיטאות והמכללות. במסגרת המו"מ, ישנם פערים תהומיים בינינו ולבין משרדי האוצר והבריאות. בקשתם לאיסוף נתונים כובדה על ידי האיגוד ומתוכננות ישיבות מו"מ החל ממחר – לצערנו הרב אנו איננו אופטימים. אגף התקציבים באוצר מתבצר בעמדתו כי אין צורך בעובדים נוספים, וטוען כי יש למעשה עודף של תקינה. גם מול שירותי בריאות כללית איננו אנשי בשורות. אמש, יום שני 11/06/2018, התקיימה פגישה ראשונית, הושגו הסכמות התחלתיות אשר נשקלות על ידי שני הצדדים, אולם ללא פריצת דרך משמעותית. האיגוד לא יתפשר על מטרותיו במשבר זה, וכוונתנו לייצר פתרונות אמיתיים שיספקו לנו את השקט המקצועי לטפל בלקוחותינו הראויים במסגרת הרפואה הציבורית.

אנו נמשיך לעדכן אך לא מן הנמנע כי ניאלץ לחזור ולנקוט בצעדים קשים בתום פרק הזמן שהוקצב על ידי בית המשפט. אנו מודים לציבור העובדים, המטופלים, אנשי הציבור, חברי הכנסת, מאות רופאים וארגוני בריאות נוספים שהביעו את תמיכתם בצדקת דרכנו. לסיום, אנו שוב קוראים למשרדי הבריאות, האוצר ולהנהלת שירותי בריאות כללית לקחת אחריות אמיתית ולפתור את המשבר למען בריאות המטופלים.

 בברכה,

אלי גבאי, יו"ר איגוד מקצועות הבריאות וחברי המזכירויות.

 

הודעה מה- 4.6.18

מכתב תמיכה בשביתת המקצועות הפארארפואיים במערך הציבורי מטעם חיל"ה (החברה הישראלית להתפתחות הילד) - לחצו כאן

הודעה מה- 27.5.18
 
שבוע טוב לכולם,
השביתה מלאה מחר כוללת בשלב זה את כל בתי החולים הממשלתיים, בתי החולים של הכללית, כל השיקום, כללית בקהילה, ביקורי הבית, מאוחדת כל מי שחבר האיגוד, איכילוב, אמבולטורי שובת מחלקות בשלב זה עובדים רגיל בגלל בעיה משפטית. השביתה במתכונת שבת בבתי החולים כלומר יש עובד כונן בבית. כוחנו באחדותנו, לא נוכל להשבית כל פעם מחדש, זה הקרב על הכל. מזכיר לכם בעבר את כל הטענות, תלונות, בקשות להשבתה שנראה בדיוק מה כוחנו, אז הגיעה העת ועלינו להראות מה כוחנו ועד כמה המצב חמור.
ללא שיתוף הפעולה שלכם לא נגיע לכלום.
בואו נוביל שינוי.
בהצלחה לכולם מדובר על כ5000 עובדים שישבתו כל ארבעת המקצועות, פעם ראשונה, בהצלחה לכולם.

 

אלי גבאי יו"ר איגוד מקצועות הבריאות.
 
עדכון נוסף מה- 27.5.18 בערב:
 
ערב טוב לכולם , אנו בסופו של יום ראשון לשביתה שפרצה לצערנו הרב. השביתה מלאה והקיפה את כולם בתי חולים, קהילה, מכונים ביקורי בית ועוד. כולנו עמדנו איתנים מול מסע הלחצים וההפחדות שעברנו היום, לצערנו לא מתנהל שום משא ומתן, קראנו בכל אמצעי התקשורת לאוצר, למשרד הבריאות ולכללית להתעשת ולנהל משא ומתן אחראי, לצערנו אף אחד לא ענה לפנייתנו זו , הבושה הגדולה שאת התקשורת, זה עניין, אבל את המעסיקים השונים היו עסוקים ברשימות שמיות מי הגיע ומי לא לעבודה, תוך מסע הפחדה כנגד העובדים, אך לא הפעם כוחנו במותנינו, אנו חזקים יותר ולא נשבר, לא תהיה לנו שוב היכולת לצאת לכזה מהלך, על כן חשובה תמיכתכם ועמידתכם האיתנה ,נכון זה קשה, אנו מפסידים שכר אבל לא הותירו לנו שום ברירה, אז ממשיכים מחר, ונסלים את המאבק , ומחר תתקבלנה החלטות קשות במידה והמעסיקים לא יואילו בטובם לפתור את המשבר, ההסתדרות בראשות של אבי ניסנקורן מנסה כל השעות האחרונות לפתור את המשבר אך ללא הועיל. אי לכך השביתה תמשך מחר לצערנו הרב.
בברכה אגוד מקצועות הבריאות

הודעה מה- 23.5.18

שלום לכולם, 

אגוד מקצועות הבריאות בהסתדרות החליט לפתוח בשביתה כללית של כל מקצועות הבריאות אותו הוא מייצג החל מיום ראשון ה-27 לחודש מאי  בשעה 07:00 בבוקר. מזכירות האיגוד גילתה אחריות רבה וסבלנות אין קץ בניסיונות אמיתיים לפתור את המשבר אליו נקלענו. האיגוד מתריע מזה שנים ובמהלך השנה האחרונה השכם וערב כי אנו על סף תהום. המחסור בתקנים הינו משווע, השכר העלוב גורם לגלי צונמי של עזיבת עובדים יקרים את המערכת. אנשי המקצוע נתקלים יום יום בדילמות אתיות ומוסריות במי לטפל קודם, מאות חולים אינם מקבלים טיפול יומי או שבועי. העסקת עובדי קבלן והפרטת השירות על ידי הכללית הפך לעניין של מה בכך ומחוזות שונים מתחרים מי יפריט יותר וכמה שיותר מהר. הסקטורים היחידים אשר משתלמים על חשבונם ומתמקצעים ללא מימון כלשהוא מטעם המעסיקים, הם הסקטורים אותם מייצג האיגוד זאת בניגוד לסקטורים אחרים במערכת הבריאות. במהלך השנה האחרונה התנהלו משאים ומתנים כאלו ואחרים, פגישות אין קץ והתערבות אישית של יו"ר ההסתדרות מנכ"לי משרדי האוצר והבריאות וכן משא ומתן ישיר אל מול הנהלת הכללית.

לצערנו הרב, לא הייתה שום התקדמות בניסיון אמתי לפתור את הסוגיות שהוזכרו בחלקם הקטן לעייל לא במגזר הממשלתי ולא בכללית. הדעת אינה סובלת כי בארבעת המקצועות יועסקו 50% מהעובדים בצורה עצמאית, בחוזים אישיים, עובדי קבלן וקרנות מחקר ובקושי רב יועסקו השאר בדירוג דרגה. האחריות לשביתה היא בידי מנכ"ל הכללית, האוצר ומשרד הבריאות. האיגוד לא יחזיר את העובדים לעבודה סדירה עד אשר ייפתרו הסוגיות שהועלו לאלתר. הגיע הזמן שתפנימו כי מערכת הבריאות בנויה מנדבכים נוספים שמבצעים את עבודתם בדממה, יום יום וקולם לא נשמע. 

 

אלי גבאי

יו"ר איגוד מקצועות הבריאות.

חברי מזכירות איגוד מקצועות הבריאות 

29.3.18 - הכרזה על צעדים ארגוניים - איגוד מקצועות הבריאות

שלום לכולם.

לאחר מספר ישיבות סוערות באוצר ובמשרד הבריאות האיגוד יפתח בצעדים ארגוניים קשים מיד אחרי החג עד להשבתה מלאה.

זאת כיוון שמשרד הבריאות אינו מתייחס כלל למקצועות הבריאות.

נערכו דיונים מספר בנושאי תקינה חסרה, קליטת עובדים חדשים, איוש ושימור עובדים במערכת.

עד כה לצערי למרות התמונה העגומה משרד הבריאות לא נקף אצבע כדי לשנות ולו במעט את המצב העגום.

האיגוד יגיב, ויגיב קשה, הפעם תצטרכו לעזור, לשמור על אחדות השורות, להשבית הכל, כן הכל.

הגיעו מים עד נפש, צר לי אך הבדיחה הגדולה ביותר ששמעתי לאחרונה היא שמשרד הבריאות לא תקצב כלל את מקצועות הבריאות עד סוף שנת 2019.

ואם אתם כמנהלים ועובדים יכולים להשלים עם הגישה הזו אז לצערי לא נגיע רחוק.

אנו במשבר וחייבים, לפתור אותו אחת ולתמיד, מערכת הבריאות מכירה ומוקירה רק את הרופאים והאחיות, הגיע הזמן להראות שישנם עוד מקצועות אשר תורמים תרומה משמעותית להחלמת ושיקום החולה.

מקצועות הבריאות אינם מקבלים את ההתייחסות הנכונה והראויה בהתאם לצרכים, רפורמת בריאות הנפש עברה עלינו ביעף שום תקן לא הוסף למקצועות הבריאות

לא במשרד הבריאות ולא בכללית, תפוקות העבודה בסקטור הפיזיותרפיה לדוגמה עלו פלאים אך שום תקן חדש לא נוסף משנת 2015.

היכולת לקלוט עובדים חדשים הפכה למשימה בלתי אפשרית בכלל ארבעת המקצועות, שלא נדבר על היכולת בלשמר עובדים אלו שאחרי כשנתיים במקרה הטוב קמים ועוזבים.

לא קיים עוד סקטור במערכת הבריאות אשר משתלם על חשבונו ואת כל ההתקדמות המקצועית מבצע ביוזמתו הוא וזאת ללא השתתפות או עידוד כלשהוא מצד המעסיקים, בכללית ומשרד הבריאות .

אנו נדרש לצעדים חריפים מיד בתום חג הפסח ולצערי בעל כורחנו, נכון הפעם יפגעו המטופלים אך למען העתיד בו נוכל להעניק טיפול איכותי אני קורא לכם להצטרף למאבק.

בברכת חג שמח.

אלי גבאי, יו"ר איגוד מקצועות הבריאות וחברי המזכירויות.

29.1.18 - ביטוח סיעודי - הצעת איגוד מקצועות הבריאות

שלום לכולם,

איגוד מקצועות הבריאות בשיתוף פעולה עם אברהמוב סוכנות לביטוח מביאים לכם הצעה לביטוח סיעודי של מגדל חברה לביטוח.

 קובץ 1 להורדה כאן.

קובץ 2 להורדה כאן.

להלן פרטי התקשרות לפרטים והצטרפות: ליחצו כאן להשארת פרטים.
מוקד טלפוני: 1-700-077-078
באמצעות אתר האינטרנט  www.ay-ins.co.il

תוקף ההצעה היא עד 15/04/2018.

 חשוב לציין כי בחמש השנים הראשונות אנו מציעים לכם לבטח את עצמכם במסגרת הביטוח שמוצע ע"י קופת החולים שלכם. לסכום המבוטח בקופות לתקופת חמש שנים הללו ניתן להוסיף ביטוח לגובה הרצוי במסגרת שיקוליכם.

תודה רבה ובאיחולי בריאות,

אלי גבאי, יו"ר וחברי מזכירויות איגוד מקצועות הבריאות.

 

איגוד מקצועות הבריאות ביצע סקר של מספר הצעות, יחד עם זאת התוכן בדיוור זה הינו בגדר הצעה בלבד וכזו שאינה מחייבת ואין בה להחליף ייעוץ מקצועי וסקר שוק מטעמכם.

ט.ל.ח

9.11.17 - תוצאות הבחירות לאיגוד מקצועות הבריאות

ביום שלישי 07/11/2017 נערכו בחירות ליו"ר ומזכירות מקצועות הבריאות של ההסתדרות.

זאת בנוכחות יו"ר ההסתדרות מר אבי ניסנקורן, יו"ר ועד העובדים של שירותי בריאות כללית מר פרופסור בן חמו וכן בכירי ההסתדרות וראשי איגודים מקצועיים.
לתפקיד יו"ר מקצועות הבריאות נבחר פה אחד מר אלי גבאי.
נציגת הגמלאים היא הגברת שגיב ורדה. 

לנציגות חטיבת הפיזיותרפיה נבחרו: 

קהילה בכללית - פלח רן ושטיינברג דרור.
כללית בתי חולים - כהן רותי. 
ממשלתיים בתי חולים - קרבס יעל.

במערך התזונאיות: כהן אריאנה יו"ר החטיבה ושטרן שרה.
קלינאות תקשורת: אמיר קרן יו"ר חטיבה ושביט הדס. 
בריפוי בעיסוק: טורקניץ שרה יו"ר, שגיב וותי ותדמור ענבל. 

10.9.17 - מסמכי הסכם ההדרכה הקלינית

שלום לכולם,
בלחיצה כאן מצורפים מסמכי הסכם ההדרכה הקלינית לעיונכם. במקומות העבודה צפוי קושי בפתיחת הקישור.

בכבוד רב,

אלי גבאי, יו"ר איגוד מקצועות הבריאות.

29.8.17 - שימו לב, הונאה בעניין הצעות לביטוח בשם איגוד מקצועות הבריאות

שלום לכולם,

איגוד מקצועות הבריאות חתם על הסכמי ייצוג מול חברת הביטוח מנורה מבטחים בעניין פנסיה וקרן השתלמות ואילו עם הפניקס המיוצגת על ידי סוכנות אברהמוב נתנאל בעניין ביטוח אובדן כושר עבודה, וביטוח אחריות מקצועית.  איגוד  מקצועות הבריאות השיג לכם את התנאים הטובים ביותר לכם בכל ארבעת סוגי הביטוחים. לצערי הרב מסתובבים סוכנים כאלו ואחרים במקומות העבודה ומודיעים לעובדים כי הם חתמו על חוזה בלעדיות עם איגוד מקצועות הבריאות ועמותת הפיזיותרפיה.

 לא היה ולא נברא!

הגדילה לעשות סוכנת בשם אורית מתניה המייצגת את חברת מדיפר בע"מ אשר מודיעה ברוב חוצפתה כי היא סוכנת ביטוח פנסיה השתלמות והפיננסים של הפיזיותרפיסטים בישראל. לאחר שיחה ארוכה סירבה הגברת להתנצל ולתקן את מכתביה והצהרותיה והיא תטופל בכל הצעדים המשפטיים המקצועיים כנגד הונאה זו.  מה גם שבעיון בפוליסות אותן היא מציעה ההשתתפות העצמית מהמבוטחים אותם היא מבטחת באחריות מקצועית הינה 10000₪ ואנו השגנו השתתפות עצמית בסך של 2000 שקל בלבד. ובכלל ניתן לבטל את ההשתתפות העצמית על סמך יום האירוע. כמו כן להזכירכם השגנו במנורה את דמי ניהול הנמוכים ביותר על פי האוצר לאיגוד כך שראו הוזהרתם מכל אחד שמציג עצמו כבלעדי אשר חתם על הסכם עם האיגוד.

 ראו הוזהרתם.

 אלי גבאי, יו"ר איגוד מקצועות הבריאות.